Metodologia - CPEIP Berriozar Mendialdea II HLHIP - Ikasnova
Metodologia - CPEIP Berriozar Mendialdea II HLHIP
Metodologia
Haur Hezkuntza
Psikomotrizitatea
Psikomotrizitateak haurren garapen motorra, kognitiboa eta soziala sustatzen du jolasa eta mugimendua bidez.


Gela irekiak
Gela irekiak ikaskuntza aktiboa eta sozializazioa sustatzen dute, 4 eta 5 urteko haurrak jarduera dinamiko eta kolaboratiboetan elkartuz.
Inguruarekin harremana
Ingurunearekiko harremanak haurrengan naturaren esplorazioa, errespetua eta zaintza sustatzen ditu esperientzia bizigarrien bidez.

Lehen Hezkuntza

Ikaskuntza egoerak
Ikaskuntza egoerek haurren jakintza eraikitzen laguntzen dute modu aktiboan esperientzia esanguratsu eta motibatzaileen bidez.
Ikaskuntza kooperatiboa
Ikaskuntza kooperartiboak lankidetza eta talde lana sustatzen du, non ikasleek elkarrekin ikasten duten, ideiak partekatuz eta elkarri lagunduz.


IkasNOVA
Ikaskuntza eraikitzen dugu hezkuntza teknologien bitartez.
Ebaluazio formatiboa
Ebaluazio formatiboak etengabeko ikaskuntza prozesua laguntzen du, ikasleei etengabeko itzuleraren bidez beren errendimendua hobetzeko aukera emanez.


Matematika manipulatibotik pentsamendu logikora
Matematika manipulagarriek haurrak pentsamendu matematikoa garatzen laguntzen dute, material konkretuen bidez esperimentatuz, ulermena, arrazoiketa eta problemen ebazketa modu dinamiko eta interaktiboan erraztuz.
Irakurketa dialogikoa
Irakurketa dialogikoek ikaskuntza eta pentsamendu kritikoa sustatzen dituzte, testu edo liburuen irakurketaren eta elkarrizketaren bidez, parte hartzaileei hausnartzeko, ideiak partekatzeko eta ezagutza kolektiboa eraikitzeko aukera emanez.


Ikaskuntza autoerregulatua
Autoerregulatutako ikaskuntzak ikasleei beren ikaskuntza-prozesua kudeatzeko aukera ematen die, estrategiak planifikatuz, kontrolatuz eta ebaluatuz, autonomia, motibazioa eta erantzukizuna sustatuz.
Gaitasun digitala ikuspegi kritikotik
Gaitasun digitala garatzea ez da bakarrik teknologia tresnak erabiltzea, baizik eta haien erabilera eta gizartean eta gure eguneroko bizitzan duten eragina hausnartu, ebaluatu eta zalantzan jartzeko gaitasuna garatzea eskatzen du.
